tiistai 30. tammikuuta 2018

Elossa 24

Oijoi. Nyt on kova. Pakko tehdä postaus ihan vain ja ainoastaan tälle sarjalle. Mielestäni se ansaitsee kaiken mahdollisen hehkutuksen ja mielestäni media on sivuttanut ohjelman (tai minä median?) ihan liian pienellä haloolla!




Sarjassa seurataan suomalaista erikoissairaanhoitoa eri yksiköissä. Siinä nähdään mielenkiintoisia potilastapauksia ja tarinoita yhden vuorokauden ajalta, ja tilanteet ovat aitoakin aidompia. Olihan hauska nähdä omia työkavereita telkkarissa! :) Materiaalia on kuvattu niin lastenosastoilta, leikkureista, teholta, polilta ja ensihoidostakin.



Erityisesti ensimmäisen tuokkarin eka jakso kolahti kyllä itselle. Voi, olisinkohan se joskus minä joka lentää helillä tekemään triagea ja ensihoitoa... se tietäisi erikoistumista anestesia- ja tehohoitoon sekä ensihoidon erityispätevyyden hommaamista. Ihanaa! Just tämmösiä ohjelmia on kiva katsoa ja kuvitella mitä oma tulevaisuus voisi tuoda tullessaan. Haaveilla. Unelmoida. Juuri haaveilu antaa minulle ihan superisti virtaa!



Ensimmäinen tuokkari on tullut jo viime vuonna ja käsittääkseni kolmatta kuvataan tänä vuonna. Siinäpä oivaa viihdykettä lukemisen väliin, joka vielä sopii aiheeseenkin! Molemmat esitetyt tuokkarit on nähtävissä Yle areenasta. Käykää vilkaseen! Ihan vaikka palkintona hyvin lasketun laskun jälkeen.


Ja hei! Myös eläinlekuri KANDIT on saapuneet AREENAAN! MISSÄ VÄLISSÄ MINÄ OPISKELEN JOS KYTTÄÄN VAAN NÄITÄ?






2 kommenttia:

  1. Tuli katsottua jo sekä elossa 24h että kandit ja toimi kyllä hyvänä motivaattorina omaan hakemiseen. Onneksi ei kuitenkaan ole enempää jaksoja tulossa juuri nyt niin ei kaikki aika mene katseluun :D

    VastaaPoista
  2. Siis tämä, tämä on just se mun ongelma kun minä en ole niitä vielä katsonut argh! :DD Onneksi on yle areenan puhelinsovellus, niin voi käyttää hyödyksi luppoaikaa esim. vänkärinpaikalla istuessa. Kiva että on muitakin addikteja. Hyviä sarjoja saa suositella! :)

    VastaaPoista